Saturday evening!

Idag tog vi oss en sväng runt i butikerna vår stad har att erbjuda, letade lite kläder till J samt checkade in lite grejer till balkongen. Svårt att bestämma mig har jag så väntar med att handla tills jag känner mig helt säker på vad jag vill ha! Guuud va vuxet sagt av mig va?;-)

Blev en lunch på ett pizzahak som gör stenugnsbakade supergoda pizzor. Calzone till J och för mig blev det en pastasallad med bla. parmaskinka o mozarella och världens godaste vitlöksbröd till det. Aldrig ätit nå godare vitlöksbröd tror jag, supergott var det!
Handlade lite på ica efter det och vi va inte ensamma kan jag lova, herregud va med folk som trängdes bland matvarorna! Hua!

Nu har vi käkat sen middag, tacogratäng med philadelphiaost, sallad och nachochips.
En promenad hann jag med innan maten, 45 minuters powerwalkande med hög musik i öronen ger mig ny energi och får mig att skingra tankarna för ett ögonblick!


Nu blir det filmkväll hos våra vänner, ska bli mysigt!

Trevlig lördagkväll alla!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0