Lovely Friday!

Freeeeeeeedag:-)
Spelar ingen roll att man är hemma och är "ledig" varje dag, det är ändå något speciellt med fredagar!

Älsklingen min har pajat foten på jobbet så han blir hemma fredag-lördag och vilar upp den. På söndag blir det jobb för honom igen, men hörrni tills dess är det två hela dagar så tills dess får vi njutaav ledigheten tillsammans!

Måste till husläkarmottagningen och kolla mitt blodtryck idag igen. Va skyhögt i onsdags när jag var där och kollade.
Med tanke på hur nervös jag var denna dag så tyckte sköterskan inte det var så konstigt att trycket stiger men för säkerhets skull kollar vi upp det idag igen.
Hoppas verkligen inte det är högt nu när trycket äntligen började återgå till det normala igen efter dom skyhöga topparna jag haft under senaste året. Jag som annars har ett lågt tryck mår inte så bra när det stiger kan jag lova så nnåt sånt orkar vi inte me!

Men fy fan va tråkig jag är, värsta jävla sjukdomsbloggen har det blivit på senaste tiden.
Jaja, inte mycket att göra då det känns som det upptar största delen ev mitt liv för tillfället vilekt suger hästb---e kan jag lova!
Tur för er att det är frivilligt att läsa här, i vilket fall är det så underbart skönt att få skriva av sig!:-)

Men nu njuter vi ledig fredag i sooolen hörrni:-)
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0