Här slappar vi hela dagen för en gångs skull!

Idag har jag inte gjort nåt vettigt, dammråttorna får ligga kvar ett tag till och tvätten fpr ligga om detn inte viker sig själv vill säga;-)
Har färgat mitt hår, äntligen blev jag kvitt utväxten så nu ör barret helt brunt igen. Skönt!
Sovit i solgasset på balkongen en stund, så jäkla skönt mot husväggen när solen är framme. Nu är den i moln men snart tittar den fram igen så tänker passa på att slöa i solen en stund till innan det är dags för en dusch och klura ut nån god middag till oss!


Ikväll blir det Robinson tittande samtidigt som vi håller tummarna för Magdalena och  zappar över och kollar hur det går för henne i  Eurovision! Blir alltså en lugn mysig lördagskväll i soffhörnet, ladda upp inför nästa lördags partaj som garanterat inte kommer bli lugnt. Så jäkla kul ska det bli och nu längtar jag efter att få komma hemifrån och få lite miljöombyte för ett par dagar!

Puss på er alla och ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0