Godmorgon!

Uppe med tuppen idag efter ovanligt många timmars sömn!:-)
Blev nästan förvånad över att se att klockan flyttat sig så många timmar sen jag kollade sist...
Även fast jag sovit är jag lite seg men självklart piggare än jag varit den senaste tiden, skönt!

Igårkväll var jag och fick hudvårdsrådgivning av mamma och syster som just börjat sälja MaryKay produkter. Som jag berättat tidigare så använder jag redan en del av deras produkter som jag är supernöjd med men utbudet av produkter är stort och man skulle kunna köpa på sig hur mycket som helt.
Kunde dock hålla mig ifrån inköp igår, behöver faktiskt egentligen ingenting just nu men så fort min ögon remover är slut så kommer en sådan beställas. Hur underbar som helst och för att inte tala om vilken underbart ljuvlig duschpeeling samt hudlotion vi fick prova på!
Vissa av oss kunde inte hålla sig igår utan köpte en hel del produkter, förstår dom väl och hoppas det kommer funka bra!

Egentligen gillar jag inte homepartyn, tycker man känner sig tvingad at handla vilket leder till att man i stort sett varje gång kommer hem med onödiga, dyra inköp som man sedan ångrar!
Men som sagt, kunde hålla mig igår. Kanske för att det var mamma och syster som höll i det? Kanske för att jag börjar lära mig?:-)

Har äntligen fått tummen ur och bokat en klipptid till mig själv så idag är det dags. Även fast det bara blir en toppning ska det bli otroligt skönt att slippa dom kluvna topparna !
Hoppas jag himmer med att slänga i en hårfärg ikväll också, har väntat med det då jag vill klippa mig först vilket betyder att jag nu ser förjävlig ut i håret. Inte likt mig att strunta i sånt men ibland orkar man bara inte...

Nu lite frulle och sen se vad dagen mer har att erbjuda!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Jag vill också ha hudvårdsrådgivning!!! Titta närmare på min hy så ser du att jag verkligen behöver det också ;) Puss miss you

2009-05-07 @ 17:01:02
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0