God förmiddag på er!

Här var man uppe med tuppen, redan vid halv åtta när Jocke kom från jobbet(det är tidigt för att vara mig nuförtiden vill jag lova), packade in oss i bilen och styrde mot Enköping igen. Ändrade planer då J och Mike ska spela golf på eftermiddagen och golfbagen var i Enköping, skulle annars ha varit kvar en natt till i Bålsta men mig gör det ingenting. Ger mig bara extra tid till att packa och klura  ut vad jag ska ha med mig för kläder...
Det är nu man ångrar att man inte gått på nån "Gå ner 10 kilo på fyra veckor" diet, tycker inget klär mig för tillfället utan allt ser ut som ett ålskinn. Blir nog sopsäck och bastsnöre i midjan, det får duga till den här kossan!;-)

Ikväll är jag bjuden till Johanna och hennes familj på middag, ska bli jättemysigt! Det var evigheter sen vi träffades sist, hört av via sms och så men det är inte samma sak! Ser fram emot ikväll, tyvärr kan inte J följa med eftersom han jobbar ikväll med innan han går på en hel veckas ledighet! Skönt för honom och trevligt för mig, tjoho!:-)

Nu ska jag på med mjukisbrallorna och bege mig ut på långpromenad med vovven, tyvärr är det tråkiga vädret inte så lockande att bege sig ut i men det kan inte hjälpas! Ska bli skönt att rensa huvet från alla tankar som spökar i skallen... blir knäpp på dom snart! Försvinn!

Puss på er och ha en underbar dag!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0