Filmtips!

Blev en riktig myskväll med filmtittande igår hemma hos våra vänner!
Kollade "Yes Man" med underbart roliga Jim Carrey i huvudrollen.
 I den här filmen spelar han den rolen som Carl Allen, en riktig tråkmåns som oftast svarar nej på frågor och förslag och leve ett riktigt trist liv.
Ända tills den dag han utmanar sig själv med att under ett års tid alltid svara Ja på allt, hans tillvaro blir bra mycket mer spännande och äventyrligare än tidigare:-)

Har ni ni inte sett fimen så rekomenderar jag er att se den!
En riktig komedi som lockar fram många skratt, kan man förresten göra annat än skratta när roliga Jim Carrey sätter igång med sina skämt och grimaser?:-)
Vid ett tillfälle i filmen skrattade vi allihop så jag inte visste var jag skulle ta vägen, tårarna sprutade och tom grisgrymtningarna kom fram å då mina vänner är det roligt vill jag lova, haha:-) Är sällan en film kan få mig att skratta sådär men här gick det bara inte att hejda sig!:-)

SF Bio: Yes Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0