En plan!

Igår beslutade jag och min vän C att vi i nästa vecka ska ta oss i kragen och fixa gymkortet som vi så länge pratat om men bara skjutit framför oss.
Ska bli så otroligt skönt att komma igång igen! Känns som det behövs lite muskler i den här kroppen... kan man lugnt säga;-)
Så, min plan är nu att fortsätta med mina promenader. Utan dom blir jag knäpp plus att vovven ju behöver dom såklart! Sen gymet ett par gånger i veckan, ser fram emot att svettas på crosstrainern och få upp flåset så man orkar me en tur på löpbandet!
 Skönt att vara två så man peppar varandra när det känns motigt att gå dit, det är ju så mycket värt!

Ja så nu kanske man inte behöver känna sig som en soffpotatis varje gång J och M åker iväg på innebandyträning eller ger sig ut på golfrunda.
Nu jäklar är vi också snart igång, Tjohoooooo!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0