Avslappnad Alexandra idag!

Känns verkligen som en sten släppt efter gårdagens möte och idag har allt känns någorlunda lättare. Kanske är det för att jag är stolt över mig själv, stolt att jag tog mig igenom mötet eller kanske är det för att jag för första gpngen på evigheter har en framtidsplan. Att läkarnen tror på mig och tror att jag kommer lyckas den här gången, att jag förhoppningsvis kan återvända till arbetet i augusti. Nu gäller bara att inte ropa hej för tidigt och inte bli helt knäckt vid eventuella bakslag, vet att det är så vanligt. Har varit där förr som ni vet och är räddför att en gång till skulle knäcka mig totalt!
Men nu mina vänenr ska jag inte tänka så utan istälelt vara glad över att det faktiskt ser ljusare ut för tillfället och njuta av det!:-)

Jag och Christa gick ett varv i elljusspåret nu i eftermiddags, så underbart skönt  och det går så lätt när man är två som pratar oavbrutet;-)
Hem efetr det  och lagade middag till J när han kom hem, Lasagne fick det bli idag. Smarrigt och hemgjord helt från grunden, hade även i broccoli och färska tomater idag och det var en hit som jag varmt kan rekomendera!
Nu ikväll har vi spelat kort och fikat hos vänner och nu landat hemma i soffan!

Imorrn hoppas jag elektrikern dyker upp, i två dagar har vi varit utan el i vissa uttag i köket samt hallen? Underligt och nu har det visat sig att det var köksfläkten som utlöst det hela. Skumt tyckte vaktmästaren som var här idag men som tur var funkar nu elen när han istället kopplade ur fläkten. Nu kanske det alltså blir en ny fläkt i köket, i sådana här fall är det såååå skönt att bo i hyresrätt. Inte en krona kostar det och inget behöver man göra själv;-)

Nu tänker jag kolla Sex And The City och drömma mig bort bland snygga skor och klänningar:-)

Puss o Godnatt Bloggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0