Våffeldagen!

Det verkar som att önskningar kan slå in!
Idag skiner ju solen för fulla muggar så hoppas den bränner på ordentligt så snön försvinner för sista gången så våren kan komma till oss!

Annars då?
Jourusatteee, det knallar på;-)
Igår blev det bowling med J. Kul! Jag vann första serien... Det har aldrig hänt förr och kommer aldrig mer hända så gäller att skryta medans man kan! Hade spelturen på min sida med andra ord, men som sagt. Både första och sista gången det hände!
Middag hos systeryster och svåger igårkväll, trevligt! Dom renoverar hallen så nu minskade ju inte direkt mitt sug efter att ha ett hus att pyssla i!
Hem och slänga oss i soffan framför tv:n efter det! Skönt och mysigt!

Idag är det back to work för J och jag ska va sällskap till Elias då M o C jobbar båda två.
Är ju Våffeldagen idag och det kan man ju inte missa så blir till att grädda våfflor till J o E innan J börjar jobba!

Nu blir det en promenix med vovven i det vackra, soliga vädret!
Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig massor!!!!

2009-03-25 @ 11:58:15
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Saknar dig massor!!!!

2009-03-25 @ 16:49:42
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Johanna, jag saknar dig också! Känns som två väldigt långa veckor, bra för er som befinner er i solen och värmen men tråkigt för oss som längtar efter er härhemma;-)

2009-03-25 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0