Söndag

Så har söndagen och helgen lidit mot sitt slut och här sitter jag mitt i natten och ugglar! Har varit igång hela dagen, uppe med tuppen imorse för att packa bilen full och bege oss iväg på Loppis. Jag och min underbara mamma har alltså hela dagen umgåtts bland en massa folk och sett på när folk fyndat för fulla muggar. En del av dom även vid vårt bord så va hade turen att slippa packa in fullt så mycket packning i bilen vid hemfärd. Allt gick alltså enligt planerna och resulterade i lite klirr i kassan, aldrig fel då dom ju har en tendens att rulla;-)
Lyckades hålla mig ifrån att handla någonting faktiskt, vågade faktiskt inte ens gå ett varv i lokalen om jag ska vara ärlig. Alldeles för stor risk att jag skulle köpa på mig en massa onödigt och det var ju faktiskt inte tanken med denna dag!
Hade alldeles för fullt upp med att prata med folk som stannade till vid vårt bord samt kolla på folk, ja för herregud va me olika sorters människor, utseenden,klädstilar och personligheter  det  finns. På ett och samma ställe, fachinerande faktiskt och kunde man livnära sig på det skulle jag lätt kunna sysselsätta mig med att göra det hela dagarna:-)

Stoltöver att jag hela dagen stått emot att shoppa något och var stolt över mig själv så kunde jag inte tacka nej till en IKEA tripp påvägen hem! Haha, lättövertalad när det gäller just den affären och alltid hittar man något som passar en! Vi passade även på att besöka inredningsbutiken "Chilli". Fasiken va me snyggt det fanns där då, hade aldrig varit där förut men kommer absolut återkomma dit och shoppa loss. Riktigt snygga grejer till mycket bra priser dessutom!
Blev middag med underbara mamma, pappa o syster innan jag begav mig hemåt till vovven som var ensam efter att J åkt till jobbet. En långpromenad i snön som ju gittat hit igen, va den nu va tvungen att göra det för?! Sen fixa lite med det gamla vanliga, tvätt och annat plock innan jag slängde mig på soffan framför "In Her Shoes", sett den förr men den är ju bra så vad gjorde väl det?!

Nu ska jag nanna kudden!
Puss och Kram o sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0