Bokmalen här...

Kan man inte sova får man istället sysselsätta sig med annat. Känns dock som om utbudet av aktiviteter är rätt så begränsat klockan tre på natten så jag har spenderat dom två senaste timmarna med at sträckläsa ut min bok som jag började med igår!
Den var bra men tyvärr inte lika bra som hennes tidigare böcker tycker jag. Den började med lika mycket komedi och humor som förut men det oväntade slutet gjorde mig lite förvirrad. Kändes som att boken helt bytte handling på nåt sätt... Spänning och drama kom med in i bilden och det gjode det hela lite förvirrande, kändes inte riktigt som hennes grej att skriva sånt. Ja,  Svårt att förklara men över lag var det en helt okej bok iaf!

tror faktiskt jag ska glo på en film i sängen nu. Förhoppningsvis visar det sig att filmen är kass och jag slumrar in istället! Håler tummarna för det iallafall, vill vara pigg och alert imorgon och det kan bli tufft att uppnå det med sömnbrist i kroppen!

Bladspenat, Paprika & Sockerärter 750g

Förresten, måste rekomendera er till att köpa den här Nyheten från Findus. Skitgoda blandning av paprika, sockerärtor, röd lök, ost, soloskärnor, spenat, basilika och vitlök.  Idag hade vi knappt med tid för att hinna laga middag så då fick det bli något så enkelt som pasta och stekt falukorv. Ingen höjdare kan jag tycka men med denna supegpda blandning stekta grönsaker blev det super gott! Smidigt och enkelt, ni måste prova!!!:-)


Kommentarer
Postat av: Nina

tack FÖR TIPSET!!! Ska helt klart testa....



KRAM

2009-03-03 @ 10:58:26
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0