Fredag igen då!

Jaha, fredag igen då. Tråkfredag om ni frågar mig då denna helg är jobbarhelg för J vilket innebär att vi både lördag och söndag hinner umgås endast ett par timmar om eftermiddagarna när han vaknar för att sedan åka och jobba igen. Suck!:-(
Jaja, egentligen ingen idé att lägga energi på det. Har svårt att tänka mig att det skulle få honom ledig liksom, att jag sitter här och är bitter får väl inte hans chef att ringa och ge honom helgen ledigt med betalt! Hur bra nu än det skulle vara!:-)

Söndag ska jag ju som sagt stå på loppis och förhoppningsvis sälja en massa grejer! Har rensat i varenda skåp här hemma och även tagit mig ner i läskiga källaren och plockat ihop en del. Ikväll blir det till att rota igenom skåp och lådor hemma hos J, kanske det finns en massa grejer där hemma också som bara står och tar plats till ingen nytta?
Har dock insett att jag få begränsa mig lite, för det första kan man ju inte komma med värsta flyttlasset då vi bara har bokat ett bord. Det skulle se ut det, trava grejer på varann och sprida ut sig så folk runtomkring blir galna för att man skymmer deras grejer. Haha, blir nästan lite sugen;-)
Ja och för det andra så blir jag nästan lite säljgalen, skulle kunna plocka med mig nästan vad som helst bara för att det blir så tomt och luftigt i skåpen och kanske lite för att ha en anledning till att få köpa nytt! Stoppade mig själv då jag insåg att det inte är ett dugg fel på vissa grejer som passar utmärkt här hemma. Varför göra sig av med dom liksom? Skärpning!

Ja, fredagsmys ikväll då. Ensam framför Let´s Dance tror jag det får bli. Inget annat på tv vad jag vet ännu iaf...
Spännande nu också att se vilka som blir kvar, är ju inte många deltagare kvar nu! Svårt att bestämma mig för vem jag tycker ska vinna faktiskt! Alla tre paren är så grymma!
Nu tycker jag ju enormt bra om Laila Bagge,  tycker hon är så jävla bra! En cool, snygg tjej med skinn på näsan men som även är känslig när det kommer till vissa delar...
Nu diggar jag ju även Magnus Samielsson också måste jag säga, ser ju ut som en stor nallebjörn! Gud va glad han skulle bli om han visste att han som världens muskelberg blev jämför med en nallebjörn;-) Jäklar va han har fått kämpa för lära sig vicka på sin enort stela kropp, men skam den som ger sig och vi kan ju själva se resultatet! Härligt jobbat Magnus!:-)
Morgan är ju bara så jäkla rolig, snacka om att bjuda på sig själv i alla lägen! Även han har ju gjort enorma framsteg i dansvärlden...

Nu tänker jag faktiskt krypa ner i sängen en stund till för förhoppningsvis mer sömn. Ögonlocken känns tunga så det ska nog inte vara några problem att slumra in i ett par timmar...
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0