Idag fick ...

Idag fick jag försenad födelsedagspresent av syster och svåger!
Sminkrådgivning på Make Up Store plus produkter till ett värde av 500:-! TJOHOOOO!!!<3

Har länge tänkt göra det själv men har varit för snål för att unna mig och inte heller tagit mig tiden. Sjukt egentligen med tanke på att man utan att tveka köper på sig en massa smink ibland utan att det ens behövs men en riktig rådgivning unnar man sig inte, dumsnål skulle man kunna kalla mig!
Men nu blir det iallafall en heldag med syster och ompyssling på det!:-) Längtar!
Kul att få proffstips och verkligen kolla ut vad som egentligen passar mig! Hoppas jag hittar en superduper bra foundation. Den jag har nu är helt okej men jag tycker det är svårt att hitta nån som känns perfekt. Det är faktiskt någonting som är tråkigt att lägga pengar på då det oftast sticker iväg men det kan klart vara värt det om man skulle hitta nån som är riktigt bra!
Läste att dom precis för ett tag sen kommit ut med deras nya vårkollektion så ska bli spännande att se vad dom har för nya fräscha färger att erbjuda!!!
Längtar, Längtar, Längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

låter jättekul:D!

2009-03-15 @ 02:39:50
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0