Pissdag!



Huvet värker som om det i vilken sekund som helst kommer sprängas i luften, vilket iofs vore jävligt skönt då även den jävla ångesten skulle sprängas med! Ingen blir gladare än jag!

Arg. ledsen och besviken på dom som tycker det är dags att rycka upp sig och komma och jobba. Fattar man inte bättre än så tycker jag man kan knipa igen sin foderlucka!

Blek är man också, helt genomskinlig. MÅSTE BÖRJA SOLA IGEN!!!

Allt i klädväg ser ut som hejkomohjälpmig när jag klär på mig det! Fy faaan...

Måste ta mig till affären och köpa till lite grejer så jag kan fixa naglarna... Ser för fan inte klok ut om händerna, Torra är dom också. Måste smörja in, MEN var i H-lvete lhar jag lagt den braiga handkrämen?

Solen skiner idag, det är skönt. Tog mig ut på en promenad och lyckades halka på en typ obefintlig isfläck... Blev alltså bara pannkaka av den planerade myspromenaden och svanskotan är bara att skrota!

Jobb för Jocke ikväll igen... Så jävla tråkigt! Varför vinner man aldrig dom där miljonerna så man slipper slita och ha tid till att umgås och bara göra det man vill?

Men gud ett så positivt inlägg... Men, svårt att skriva positivt när man känner sig negativ rätt igenom och bara allmänt less på sig själv och sin kropp! Vill bara dra täcket över huvet och sova tills jag är på bra humör igen! Men, soooova kan jag ju inte heller så inte ens det funkar!
Gaaaaah, återkommer när jag är på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0