Klädproblem!

Imorgon ska jag på personalmiddag med jobbet! Ska bli kul att träffa alla, evigheter sen jag träffade vissa av dom senast.
Känns lite nervöst också på nåt sätt, pirrig känsla i magen. Men, bara man kommer dit är jag säker på att det går över och vi får en trevlig kväll!

Nu till den ständiga frågan, va fan ska jag ha på mig?
Garderoben är proppad med kläder men tycker som vanligt att ingenting passar! Funderade på att bege mig ner till vår lilla stads klädaffärer men vet att man bara blir besviken då utbudet är lika med noll! Så tråkigt!

Blir nog till att prova dom trasorna jag har hemma om jag inte kan lura med mig älsklingen till Västerås nu under eftermiddagen;-)
Kan bli svårt då det inte är hans favoritsysselsättning! Lika bra att rota i garderoben redan nu!

Ikväll blir det tacos med Christa och Elias, riktig Svensson fredagsmiddag men så gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

I´m back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-28 @ 23:41:16
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0