Jag och min morgonrock!

Jaha ja, torsdag eftermiddag och jag sitetr fortfarande i morgonrock. Det är en av många dåliga vanor man skaffar sig som sjukskriven, man liksom skjuter upp saker och ting. "Jag gör det snart, eller senare!!!" Skulle hoppa in i duschen redan imorse men efter frukosten fastnande jag framför datorn och sen har tvätt och dammsugning tagit stor del av tiden.
Jag är ju uppe iallafall. Skillnaden vore väl om jag sov bort hela dagarna, nu känns det som det kvittar att jag går i min underbart mjuka och skäna morgonrock. Huvudsaken är väl att jag är vaken och igång ändå:-)


Har en engång blivit tillfrågad att hänga med på kryssning om ett par veckor. Rockkryssning:-) Blev tillfrågad redan för ett par veckor sen men sa att jag skule tänka på det... platsen finns fortfarande kvar så häromdagen hörde dom av sig igen. Skulle verkligen vara skitkul! Toklänge sen jag va på kryssning och när det dessutom är tema ROCK så kan det ju inte bli annat än ett jäkla drag!!!
Men...
The fucking ångestskit håller mig tillbaka och jag fixar det inte. Hur mycket jag än vill så är jag inte redo för något sånt , inte ännu. Dessutom är det ett gäng tjejer som åker, några av dom känner jag inte så bra så dom vet ju inte vad jag går igenom heller, kan bli jobbigt både för mig själv och för dom om jag skulle få nån av mina attacker och dom inte har koll på läget. Är inte heller någonting man vill berätta innan heller, känns inte som något man berättar för att ge ett bra första intryck!
Så, party på vattnet bland en massa massa folk får vänta ett tag. Tråkigt men sant men det känns som ett bra beslut då jag tycker det känns dumt att chansa. Är dock någonting jag kommer ta igen med råge den dagen jag fixar det!

NU DUSCHA!!!


Kommentarer
Postat av: lina

hallå vännen, det låter som ett klokt val utav dig. Skulle bara säga att jag e ledig hela helgen om du vill ta en fika eller promenad. Jag tycker du är stark, glöm aldrig det!!!

2009-03-05 @ 20:04:05
URL: http://ezenhall.blogg.se/
Postat av: emilia

Tack för att du pratade med Nathalie:) Och en sak som är säker är att du och Nathalie måste komma på min studentmottagning:) ni är min underbara släkt!



Puss och kram

2009-03-07 @ 12:51:23
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0