Grattis Elias 13År!!!

Igårkväll fick jag ett sms från Johanna:
"Ska snart dricka min första longdrink. Har markterass precis vid poolen!":-)

Suck, va avundsjuk jag blev! Vill också befinna mig utomlands och sitta på terassen med en drink i handen. Sola och bli brun så man känner sig så där naturligt fräsch. Drömmer mig bort... Hoppas vi kommer iväg senare i år! Hoppas!!!

Tacobuffé på en av vår stads pizzerior igår, jättegott! Efter det Melodifestivals tittande hemma hos Christa o Mike. Tycker dom flesta bidragen var riktigt bra i år faktiskt. Vissa låtar var det första gången jag hörde då jag inte kollat alla deltävlingar som gått.
Har ingen klar favorit så vem som helst fick vinna, nja kanske inte riktigt vem som helst faktiskt men dom jag inte gillade allra mest fick heller inte så många röster så det var ändå ingen risk att dom skulle ta hem priset! 

Kortspel efter det ända tills efter midnatt så hem och stupa i säng på det! Trevlig kväll i goda vänners sällskap, tackar tackar!:-)


Ikväll blir det tårtkalas för Elias som tar steget in i tonårslivet! Goare unge får man leta länge efter att hitta och han betyder så oerhört mycket för både Jocke och mig! Han har ett så härligt sätt och är en kille med humor. När man minst anar det så kommer det en klockren kommentar, så där oväntat och det är sånt man gillar! Hoppas hans födelsedag blir toppen då charmtrollet är värd det allra, allra bästa!!!
Ska bli spännande att se om han gillar vår present, ett par Evisubraller. Svårt med storlekarna så hoppas dom passar, i annat fall får vi väl byta men alltid roligare om dom går att använda på en gång!

Slänga på mig lite kläder nu och ta en promenix i det underbara vårvädret vi har här idag. Solen skiner och jag hör faktiskt fåglarna kvittra, hoppas våren är på väg på riktigt nu! Ingen mer snö nu tack!!!
Efter promenaden blir det muffins bakande till födelsedagsbarnet. Morotsmuffins vill han ha och det ska han självklart få!

Hoppas solen skiner hos er också och att ni får en toppendag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0