Grattis älskade Pappa!

Idag fyller Världens Bästa Pappa 55 år! HIPP HIPP HURRA!!!
IKväll är vi hembjudna till mamma och pappa på middag och kalasfirande, har för mig att det pratats om nån sorts italiensk bufeé att smaska på och det låter ju väldigt gott i mina öron! En golfbag och träningsskor har inhandlats till födelsedagsbarnet så hoppas han blir nöjd!

Här hemma har jag en så länge en slappardag, ja eller egentligen inte. Det vardagliga sysslorna måste ju tas om hand om. Tvättvikning, diskning och dammsugning. Suck, undrar hur mycket tid som egentligen läggs ner på sånt?! Det är ju så otacksamt, man gör rent och fint och tömmer tvättkorgen på smutstvätt och efter ett par dagar är det dags för samma procedur igen... enformigt och så jävla tråkigt!

J är iväg och jobbar en sväng men är hemma igen om ett par timmar, sen får han vara ledig! Det betyder att vi har en hel dag tillsammans imorgon så funderar på vad vi ska kunna hitta på för roligt då?! Vad som än hittas på ska det i vilket fall bli mysigt att spendera tid tillsammans då det är dags att gå på helgpasset för honom på fredagkväll igen! Så jäkla tråkigt:-(
Nu kanske han inte behöver det eftersom J och M ska tippa på V65(tror jag det var, kanske V75?) till ikväll och planerar att ta hem Jackpoten på 11 miljoner! Då tror jag bestämt vi sitter på ett plan påväg till varmare breddgrader på fredagkväll och dom får klara sig utan honom på jobbet ett par månader framöver;-)

Drömma kan man altid men nu får jag väl komma tillbaka till verkligheten och ta tag i tvätthögen som tråkigt nog ligger kvar där jag lämnade den...

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja tänk om man kunde vinna sig en slant!! DRÖMMER Det skulle sitta som handen i handsken just nu känner jag... en trött morsa liksom!



KRAM

2009-03-05 @ 08:16:47
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0