God förmiddag!!!

Äntligen är Fredagen den 13:e över, jag är så skrockfull så går liksom som på helspänn och bara väntar på att någonting ska ske dom där dagarna. Kunde liksom pusta ut efter klockan tolv;-)
Men så är Lördagen här med ett nytt datum och jag ska strax bege mig mot Västerås för lite eventuell shopping. Vill förnya lite i vardagsrummet så vi får se vad affärerna har att erbjuda. Kanske att något faller fröken i smaken, kanske gör det inte!
Christa kommer och hämtar upp mig, sonen deras blir ju tonåring imorgon så tror att dom sista presenterna kommer inhandlas!
En eftermiddag med shopping och tjejsnack, låter helt underbart om ni frågar mig;-)
Älsklingen ligger fortfarande och sover och jag måste erkänna att det ser väldigt skönt ut. Jag har sovit skitdåligt inatt så kanske är därför sängen ser extra inbjudande ut. Eller är det såklart det underbara sällskapet som lockar!:-)

Trevlig lördag på er allihopa, värm upp stämbanden inför finalen i melodifestivalen ikväll!!!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0