Försäljaren i mig har vaknat till liv!

Jävlar i min lilla låda va jag fick eld i baken nu i kväll, har fått en massa grejer gjort dom två senaste timmarna. Typ lägga ut grejer på tradera samt plocka fram grejer jag ej använder för att sälja på loppis på söndag. Har tänkt göra det jättelänge men får liksom aldrig tummen ur... Känns så skönt när man äntligen tar tg i det och när man ser hur det minskar i skåp och lådor. Imorgon beger jag mig ner i källarförrådet och ser vad som står där och skräpar och som kan tänkas komma till använding i någon annans hem!
Fick mi en funderare ikväll:
När man har fullt av grejer, fortfarande i kartong och med prislappar kvar, skåp fulla av inredningsgrejer samt oanvända prismärkta kläder hängandes i garderoben. Är man shopping missbrukare då?;-)

Näe men seriöst, har så jäkla mycket fina grejer som liksom aldrig kommer till användning.Grejer och kläder som jag köpt för att dom är så jäkla snygga men som jag av någon anledning inte gjort mer med än att stoppa in i nåt skåp. Då är det ju bättre att sälja av, tjäna sig en hacka och köpa nytt användbart istället! Eller hur?!:-)

Nu ska jag bara godkänna annonserna och sen slänga mig på soffan hos min darling som redan ligger där och halvsover, trött efter flera dagars arbete!
Blir eventuellt bowling imorgon förmiddag så hoppas natten bjuder på mer sömn än den brukar!
Nattinatti och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-19 @ 05:56:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0