Det här med rubrik alltså?

Tror bestämt vår present till tonåringen blev uppskattad! Brallorna åkte på, på en gång och det är väl ett gott tecken!
Är så kul att ge bort presenter till någon som uppskattar det och blir så glad!
Vi gjorde oss lite roliga och köpte ett kit med två pistoler med hölster till som vi gav honom först... hade planerat att bara ge honom det, se hans min och sen dra ut på tiden innan vi gav det riktiga paketet! Han fick sig ett gott skratt då han öppnade paketet men jag fick så dåligt samvete och kunde inte hålla mig längre så den riktiga presenten åkte snabbt fram!:-)
Tror bestämt att dom som uppskattade leksakerna mest var dom två männen på kalaset... Tänk att män har så sitt barnasinne så nära;-) Haha

Kollade WIPEOUT på kalaset också! Fy fan va roligt det va! Konstigt att det kan va så roligt att se andra människor drutta på ändan och slå sig? Men det ser ju så kul ut och dom har ju faktist själva valt att vara med i programmet! Älskar alla sköna kommentarer från Hans Wiklund och Felix Härngren också, klockrena kommentatorer!
Kommer absolut fortsätta kolla det här programmet, Kul och lätt humor:-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ellerhuuuur!! Det är såå bra det där Wipeout! :)



Ja jag hörde att lilla Elias fyllde år, thedde var visst där o käka tårta han :) utan present. Vi hade ju ingen aning om det där vi....hihi!



Kul att han blev nöjd!



KRAM

2009-03-17 @ 15:36:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Christa

Jag kan bara bekräfta: han ääälskar sina nya coola brallor!! Tror han skulle kunna bo i dem dygnet runt! =)

Tack hjärtat, för att du anstränger dig så för hans skull! Kan inte med ord beskriva hur mycket vi uppskattar det!

Bamsekramar

2009-03-17 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0