Det här med datorer...

Hatar hemsidor som inte funkar...
Försöker boka in mig och Jocke på en spökvandring i gamla stan, vann ju biljetter dit förut och det har likosm inte blivit av att vi bokat ännu. Eller rättare sagt så har tiden som vanligt inte räckt till, det ständiga problemet!
Ja i vilket fall så ska jag boka nu men sid-jäveln hänger sig hela tiden precis innan jag kommer in på rätt sida...
Är inte internet det är fel på, allt annat funkar förutom den sidan!
Har inte tålamod till sånt där! Tar reda på numret imorogn istället och ringer och bokar! Så det så!;-)

Våffelgräddandet idag blev uppskattat och det är faktiskt riktigt gott med en nygräddad våffla med grädde och slt. dock inte för många då det ju känns som det växer i magen på en efteråt!

Nu ska jag fixa kvällsmacka och en kopp thé  till mig och Elias om han vill ha!
Sen blir det til att slöa i soffan resten av kvällen!
Puss o Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0