Bye Bye SNÖ!

Var riktigt seg när jag vaknade imorse. Ända tills jag såg att sooooolen skiner ute:-)
Om jag bara kunde begripa va snön skulle hit och göra igen, nej nu kan solen gassa på ordentligt så snön försvinner för gott och vi får vår i vårt land.
Det är dagens önskan från mig!

Idag har J och jag en ledig dag ihop, första gången på evigheter känns det som då han jobbar och står i jämt nuförtiden.
Vet inte vad vi ska hitta på men i vilket fall är det bara så mysigt att ha honom hemma!
Känner mig jättekonstig i kroppen, biverkningar av medicinen säger dom som vet så får väl lita på det och hoppas att kroppen snart vänjer sig. Själv tycker jag det låter konstigt att man ska behöva må sämre av något som sägs ska få en att må bra... Men men, får väl lita på deras ord och invänta bättre tider, sista ökningen av dosen nu och funkar inte det vet jag inte vad jag tar mig till. Pallar inte ett till byte så hoppas, hoppas, hoppas att jag hittat rätt nu!
Det är en till önskan jag har!

Hm, nu är det snöstorm utanför vårt fönster... så gick det med önskan om vår! Jävla skitväder!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0