BagarBerta är i farten

Har kommit in i nån sorts hemmafruperiod känns det som! Städar och fixar mer än vanligt, om det nu är möjlligt;-) Bakade bullar till världens bästa blivande tonåring gjorde jag häromdagen och ikväll blir det morotsmuffins me philadelfiaglasyr då dom också stog på önskelistan.
Inatt har vi haft en av våra vänner sovit här så snart blir det en sen frukost/lunch/brunch, ja i vilket fall blir det nybakade frallor till. Nytt recept så får se hur det smakar.
Själv tycker jag personligen att allt jag bakar och all mat jag lagar nuförtiden inte smakar ett jota. Dom senaste dagarna har jag heller inte haft nån hungerkänsla... Konstigt men så är det, allr liksom växer i munnen på mig!

Jaja, Doftar gott i köket av frallorna iaf så en sån och en kopp kaffe ska säkert kunna slinka ner!
Strax dags att ta ut brödet ur ugnen så bäst att kila...

Ha en toppendag allihop!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

du bakar å lagat det godaste.. :D får nog komma å besöka dig nått snart.. :):) ha en toppen kväll gumman..! pöss

2009-03-12 @ 18:44:21
URL: http://emionaventyr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är så välkommen hjärtat!

2009-03-12 @ 22:42:04
Postat av: Johanna

Lägg av, du vet att du är världens bästa på att laga god mat och baka gott :) Du kan väl spara lite till mig som jag kan gotta mig i när jag kommer hem. Puss

2009-03-13 @ 11:22:39
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0