Godkväll!

Va fan va irriterad jag blir när inläggen inte publiceras då man sparar dom, sidan har strulat mycket senaste veckan och jag har INTE tålamod till sånt!

För första gången på evigheter besökte jag mitt arbete idag. Var nervös så jag kunde ha svimamt kan jag lova men det gick bättre än väntat, har byggt upp en "rädsla" och oro för att vistas där igen. Många minnen från den tiden då jag började bli sjuk, tog på mig alldeles för mycket jobb för att försöka koppla bort att jag inte mådde bra och som ni vet så slutade det som det gjorde. Det blev pannkaka av alltihop! Även fast jag vet att det är hos mig själv problemen ligger och att jag kommer vara stark när jag är tillbaka så kan jag inte låta bli att skrämmas över att det ska bli som förut och att jag inte komemr fixa det.
Det är en av anledningarna till att jag hållt mig därifrån under lång tid, har kontakt med många av jobbarkompisarna men butiken ar jag undvikit.Så stolt över mig själv att jag tog mig dit idag, jag klarade det!:-)
Christa, om du läser det här:
TACK för ditt stöd idag, så skönt att det var just dig jag var där med. Du förstår utan att man behöver säga något och med dig känner jag mig trygg! <3 Älskade vän vad jag är glad att du finns i mitt liv!

På tal om vänner så har vi spenderat kvällen just hos Christa o Mike, ätit tacos o umgåtts. Spelat lite kort ich bara haft det allmänt mysigt, lugnt och skönt!
Nu sitter vi i soffan hemma, slappar och njuter av sällskapet av varandra! Imorgon förmiddag styr vi bilen mot Barkarby, nya golfklubbor till J ska det spanas på och jag tänker bege mig till Hemtex och kolal gardiner samt löpare till köksbordet. Klädde om stolarna idag och nu fattas bara löparna så är det färdigt!:-) 
Kanske att jag hinner in på Ikea och köper en ny vardagsrumsmatta också, jättesugen på en svart ryamatta... Har börjat ledsna på den beiga vi har nu. 
Imorgon kväll ska vi ju fira J:s födelsedag i efterskott, kommer endel folk och vi tänker bjuda på smörgåstårta och fika. Ska bli så trevligt!

Nu fortsätta slöglo på tv:n innan det är time to go to bed!

Natti Natti vänner, hoppas ni haft en underbar Midsommarhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0