Nattbabbel...

Ett par timmars sömn är bättre än ingen sömn alls! Mitt  nya motto tydligen hur mycket jag än hatar det så verkar det vara så jag får tänka!:.-( Jag är så trött så ögonen blöder men ändå så har jag legat en bra stund och vridigt och vänt på mig utan att uppnå  resultatet jag strävar efter, att få SOOOOVA!

Hmm, inte finns det mycket man kan göra klockan tre på  natten inte. Tv:n har inte mycket intressant att erbjuda om man inte känner för att köpa något onödigt ifrån Tv-Shop. Själv bläddrade jag snabbt förbi den kanalen, känner mig själv alltför väl och alltid är det någon städpryl, sminkgrej eller rakapparat som intresserar mig. Vilket slutar i dyr räkning samt skitgrej som står i ett hörn och samlar damm och sedan hamnar på loppisbordet om den ens hinner komma dit innan den landar i soppkorgen!
Ja det är iaf min erfarenhet av Tv-Shops shopping, säkert finns det bra grejer också men som jag av någon anledning lyckats missa!;-)

Tänkte bjuda er på ett Tips så här framåt småtimmarna. Häromdagen var verkligen allt slut i mitt badrumsskåp, jag skojar inte det verkligen ekade tomt och jag fick slå ut det sista ur både sminkborttagning och hudkräm. Det slår aldrig fel, slut på allt samtidigt och det känns alltid som det komer så plötsligt. Att man inte ens har tänkt på att det börjar bli dåligt i flaskorna utan vips så helt plötsligt är det tomt!
Jag som alltid haft väldigt käsnlig hud i ansiktet, inte likakänslig nu förtiden( peppar, peppar ta i trä) men försöker ändå att hålla mig till oparfymerade produkter såsom krämer och sminkborttagningar samt vara noga med smink och liknande.
Ett tag har jag faktiskt kört med Apotekets sminkborttagning och ansiktsvatten samt ansiktskräm. Funkar jättebra så jag kan varmt rekomendera deras, Ccs Ansiktsvatten samt Css Make-Up Remover! huden blir slät som en babyrumpa vill jag lova! Denna gång valde jag dock en ny ansiktskräm, en dag pch en natt ifrån Garnier. Inte från Apoteket men till bra pris på Ica-Maxi. Produkterna är toppen och som sagt till bra priser! Prova vettja!:-)

Jaha ja... här siter jag mitt i natten och pratar ansiktskrämer... som om jag inte har bättre saker för mig som att soooov a tillexempel!
Tror jag ska ta med mig datorn intill sovrumemt och välja en film att slöglo på och hoppas på att den ä riktigt dålig så jag somnar ifrån den!

Hoppas verkligen vädret är bättre imorgon, är så fruktansvärt trött på det här pissvädret så jag blir galen snart! Det har f-n regnat i flera veckor nu känns det som... Det är mitten på juni och senast igår fick jag ha min vind och vatten täta vinterjacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0