Tiden springer fram när man har fullt upp!

Jag har sysselsatt mig med att sy gardiner ikväll, varvat med veckans avsnitt av favorit programmet Desperate Housewifes. I love den serien, hur rörig och ibland larvig den än är så älskar jag att sitta i soffhörnet mellan nio och tio på tisdagar. Är faktist den ända serien jag verkligen följer och jag försöker att inte missa ett avsnitt!

Som sagt, sytt gardiner har jag gjort, fuskade lite på vissa ställen där jag istället använde mig att sånt där "limband" som man stryker fast. Så jäkla smidigt!
Nu har vårt kök fått sig svarta panellängder i fönstret och så fort jag orkar ska jag klä stolsdynorna i det tyg som förr var köksgardiner. Ett beige yg med svart mönster, kommer bli kanon! Kan det bli annat med svart förresten?;-)
Hade turen att kunna lifta med mina föräldrar till västerås nu i eftermiddags så blev en shoppingtur på ikea, bla. bordstabletter och ljusstakar inhandlades och även ramar som ska målas och fyllas med kort på lilla Towa.

Ja, som ni märker får jag tiden att gå. Gäller att hålla sig sysselsatt så man får skingra tankarna och tänka på annat en
stund!


Puss på er!

Imorgon håller vi tummarna för att det går bra för Johanna när hon gör sin röntgen och att hon förhoppningsvis får veta orsaken till hennes smärtor och kan få den hjälp hon behöver! Puss Gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0