Söndag!

Vi var inte ensamma om att veta om Rean på Inter Sport idag, satan i gatan va me folk och för att inte tala om vilken hetta
man möttes av i lokalen. Ett fynd gjorde jag iallafall, kors i taket;-) Ett träningslinne från puma, halva reapriset så hundra spänn fick jag betala. Sen kan kunde jag inte hålla mig från att köpa en bikini. Helt vanlig enkel svart bandeau-bh och svarta trosor till, skulle egentligen inte ha köpt ny bikini i år hade jag bestämt men så gick min bikinibh sönder häromdagen, den jag hade som favorit så jag var tvungen att köpa en ny faktiskt!


Nu tänker jag väcka J och tvinga honom att följa med mig och köpa nå bord till nya datorn. För tillfället är den utspridd i vardagsrummet och det gör mig galen att ha grejer överallt! Här hemma ska det även städas ikväll när J åker till jobbet. Så här på dagarna när det är som varmast orkar man inte dra omkring på dammsugarn, inte jag iaf så det ser ut som ett bombnedslag för tillfället! Hua!

Nu byta om från biini till kläder och sen väcka min J!

Puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0