Regnet det öser ner igen...

Godförmiddag!

Idag är ingen bra dag, man skulle kunna säga att varken jag själv eller vädret är på topp. Vare sig det ena eller det andra är något man jublar för...
Sovit helkasst inatt och jag funkar verkligen inte då, det krävs så mycket energi för att jag ska orka ta mig igenom dagarna som det är nu och utan sömn får jag ingen chans att hämta nya krafter. Det tär på ens psyke att vilja så mycket som man sen inte kan genomföra. Två steg fram och ett tillbaka, det har blivit min melodi och det är så mitt liv ser ut för tillfället. Må det vända snart innan jag blir tokig på riktigt!
Tänkte försöka sova lite middag nu på förmiddagen så får vi se hur det går...
Känns skönt att ha min J hemma idag, han är ett sånt otroligt stöd bara genom att finnas vid min sida! Ikväll och natt ska han jobba men då ska jag vara sällskap till Elias så han slipper vara själv när hans föräldrar jobbar. Ska bli trevligt att umgås en stund med den charmiga och goa tonåringen som säkerligen lockar fram ett och annat skratt ur mig! Han har humor den pojken!:-)

Nu på morgonen har min vän Johanna gått igenom sin magröntgen så nu håller vi tummarna för att hon får veta vad som är felet och får hjälp att bli kvitt sina smärtor. Det har pågått alldeles för länge nu så håller alla tummar jag har för att läkarn kommer fram till en lösning på hennes problem!
Man känner sig så hjälplös när ens vän mår dåligt och man ingenting kan göra för att hon ska må bra.

Nu mina vänner ska jag gå en sväng med vovven i det trista vädret, hoppas vi inte blåser bort! Sen krypa ner i sängen och förhoppningsvis få mig lite sömn så jag orkar med dagen idag!
Puss på er alla!<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman du gör mer än tillräcklig genom att bara finnas där för mig. Puss min älskade vän

2009-06-03 @ 16:52:22
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0