Nu är tapeten borta!

Jajamensan, väl hemma efter att ha svettats på gymet tog jag tag i mitt nya makeover projekt i sovrummet.
Hade en mörk brun fondvägg, min första tapetsering så det var inte helt okej gjort. Tapeten hade lossnat på flera ställen och även lite grann i skarverna så lika bra att ta bort den helt tyckte jag. Så nu är den puts väck! Gick jättesmidigt att riva loss så imorgon ska här inhandlas slippapper och spackel och så ska jag även bestämma mig för om det blir tapet eller färg jag vill ha på väggen. Har ju vunnit en väggdekoratin på Tradera vill ju ha något neutralt så egentligen räcker det med lite färg!

Vi ska till Barkarby imorgon förmiddag och minns jag inte helt fel så ligger det en färgaffär där så tänkte passaq på att smita in där medans J kikar på det han är ute efter, nämligen en ny dator. Själv håller jag mig till dom lite billigare affärerna där man får mycket för pengarna,Jag menar vad skulle slutsumman annars hamna på så som jag ändrar om och fixar och donar hemma? Oj, Oj, Oj säger jag bara!
Ikea och Hemtex är också morgondagens mål, alltid hittar man något man "behöver"! Eller hur?!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0