Jag älskar det här vädret!

Imorse styrde vi mot Bålsta för trädgårdsarbete i det fina vädret.
Gräset klipptes, ogräs rensades samt besprutades för att förhoppningsvis försvinna helt.
Jag spolade av altanen från allt pollen som låg som en heltäckningsmatta över både trall och möbler. I hate it!
Om drygt en månad sätter bygget för utbyggnaden igång, ska bli spännande att se resultatet. Många som ska hjälpa till så kommer nog gå i en hejdundrandes fart:-)

Har ju glömt att berätta nåt kul för er, J har köpt båt!:-) Wiiiiiiiieee!!! Han och hans pappa har köot den tillsammans och troligtvis hämtar dom hem den nu till helgen.
Nu håller vi tummarna för att det blir en fin sommar så vi kan ta med våra vänner ut på vattnet och sola , bada, fiska och picknicka! Tänk vilken bränna man skulle kunna få om vädret bara tillåter!:-)


Just nu känner jag mig helt matt i kroppen, kanske beror det på att man varit igång sen imorse? Kanske på något annat?
Nu tänker jag iallafall slänga mig i soffan bredvid min J och sen förhoppningsvis sova gott i sköna sängen hela natten!

Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt med båt!! Åh, vi hade båt när jag var liten och var ofta ute på sjön med den. Jag har så många fina minnen från den perioden...



Ni kommer att få urmysigt med den i sommar!



KRAM

2009-06-02 @ 15:19:33
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Emelie

åhh... najs.. ja är lätt på för lite turer i sommar.. :P

2009-06-02 @ 18:37:18
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0