Grattis syster min!<3

Helgen som sprungt förbi, elelr ja det gör den ju iofs alltid! Förutom när man jobbar, då har den en tendens att slöa fram i snigelfart!;-) Nu var det länge sen man fick känna av det men nästan längtar till den dagen man får känna av det igen. Då vet man att man är tillbaka och även om det dröjer dit så vet jag att den dagen kommer komma, förr eller senare!

Idag, söndagen den 14 juni fyller min älskade syster 21 år! GRATTIS GRATTIS; HIPP HIPP HURRA!:-)
Födelsedagen har firats hemma i deras mysiga hus på landet. Vi käkade smörgåstårta som jag hade fixat ihop till henne. Själv tyckte jag det inte smakade ett dugg men efter betyg från de andra fick jag MVG, inte dåligt betyg det inte!;-)
Marängtårta med glass, grädde och färsk ajordgubabr till det så nu kan jag lova att magen står i fyra hörn!
Som vanligt, gör likadant varje gång jag åker på kalas så hade jag inte hunnit äta innan vilketgör mih illamående och huvudvärk av blandningen som bir av allt man äter plus en massa kaffe på det!
Som vanligt efterklok och lovar mig själv att aldrig göra om det men som sagt så är ju hjärnan inte altid med. Likaså tiden!

Måndag imorgon... lite smågrejer inplanerat i veckan. Bla. läkarbesök och lite sånt. Träningskortet ska även användas och resten av tiden får jag se till att sysselsätta mig så mycket som möjligt.
Känner mig inte alls på topp för tillfället och vara själv är jobbigt under sådana perioder. Som tur är är J ledig nu i början av veckan, skönt både för honom och så även för mig.
Är så jobbigt att känna att man är beroende av att ha människor runt omkring sig... Känns inge kul att fråga folk om man ska ses då man är rädd för att dom ska tro att man utnyttjar då dom vet att man inte är pigg på att vara själv. Så är det ju inte, man vill ju träffas också men ändå kan jag inte låta bli att tänka så...

Tankar, tankar och åter tankar. Leta reda på nåt piller som får mig att sluta grubbla! Det vore nåt det!

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo jag känner mig enormt utnyttjad utav dig ska du veta;) Lägg ägg, älskar att umgås med dig och det hoppas jag att du vet :) Puss

2009-06-15 @ 19:55:26
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0