Godmorgon!

Idag har vi lika underbart väder ute som vi haft dom senaste dagarna, lovely!
Snart är det soldags för mig och på eftermiddagen ska jag vara barnvakt åt lille Wille en stund och efter det blir det träning någon gång framår kvällskvisten!

Somnade på soffan inatt och var helt väck när jag vaknade, visste knappt var jag var någonstans och varmt och klibbigt var det också. Var bara till att tvätta av sig sminket och krypa ner i bingen istället, var fortfarande trött men somna gick inte! Less man blir, kunde väl ha sluppit vakna när jag sov där så skönt på soffan tycker man!
Jaja, bättre lite sömn än ingen alls!:-)

Får se om J hämtar våra sängar idag. Vi bokade ju hemkörning till påmpndag, näsata vecka men han börjar bli otålig och vill ha hem den nu så kanske att man får krypa ner i sprillans ny, skön säng ikväll. Bäddad med mjuka satänglakan. hur skönt lät inte dte på en skala?!

Nu få i sig lite frukost och sen bege sig ut i soooolen!

Trevlig dag önskar jag er alla, många va er börjar säkert sin semester idag! :-) Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0