?

Tanken var att jag skulle varit en sväng till Ikea idag men eftersom vädret är det bästa avstyrde vi det och spar det till en dag när man inte vill vara ute!
Jag klädde mig i bikini på förmiddagen och la mig på gården och riktigt njöt av solens värmande strålar, tyvärr blev vistelsen på gräsmattan inte så lång för helt plötsligt började det toksticka i mina ben. Typ som om benen var fulla av myror som härjade fram och tillbaka och så har jag haft det sen dess, plockade ihop mina grejer och när jag kom in i trapphuset så vek sig benen på mig och det flimrade till framför ögonen. Skitläskigt!
Har sovit i två timmar nu men känner mig fortfarande inte riktigt okej, darrig och fortfarande lite stickig i benen. Skum känsla!
Nu ska jag få i mig nåt att äta tänkte jag och förhoppningsvis få bort darrigheten iallafall!
Sen ringa doktorn om det inte går över!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej gumman! Är det nåt jag vet nåt om så är det just stickningar/domnningar m,m, när jag blev utmattad för 2 +år sen så läste jag allt om det på nätet! ´Jag hade dock mest domningar och pirrningar. Jag googlade lite igen när jag läst din blogg och stickningar i benen kan vara : restless legs = ofarligt men lite jobbigt, min gubbe har det. B12 brist = man saknar B-vitamin och då kan det bli så. Ryggen= låsningar eller bara en trött rygg kan orsaka stickningar i benen. Oxå en nerv i kläm kan göra det. Det med att benen vek sig och du blev svimfärdig behöver ju inte ha med stickningarna att göra utan bara att det var lite varmt och så. Kanske druckit mycket kaffe och lite vatten. Hur känner du dig nu??



KRAM

2009-06-23 @ 21:59:27
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0