........

Idag är ingen bra dag!
Även fast vi haft en mysdag tillsammans, varit en sväng i Barkarby och shoppat endel och njutit av varandras sällskap så är det något i kroppen som känns fel. Borde vara glad men känner mig deppig och ledsen,  jobbigt!
Mycket händer både i och runt omkring mig,saker man inte kan styra över. Känner mig hjälplös som inte kan göra något och det är frustrerande att känna så!

Som sagt, en del shopping har det iallafall blivit, lite nya soffkuddar och en vardagsrumsmatta. Blev jättebra!
J köpte ett nytt golfset så det ska han invuga imrogon tillsammans med vännen M på golfbanan.

Strax kommer mamma o pappa och MIke, Christa och Elias hit och firar Jockes födesedag i efterskott, då bjuder vi på Hemgjord smörgåstårta!
Trevlig kväll med trevligt sällskap ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0