Dagen som gått

Gäääääääsp, va trött jag är. Ska strax krypa ner i bingen men fastnade här som vanligt så här dags. Skönt att koppla av framför datorn tycker jag!

Idag har vi haft fullt upp, älsklingen min shoppade loss på data avdelningen. Riktigt nöjd med sitt köp, dock inte lika nöjd när hårddisken inte funkade då det var dags att koppla in den. Han var inte sitt gladaste då vill jag lova. Till saken hör även att det var likadant när han köpte laptopen, samma butik men den gången var det fel på skärmen. Inte trodde man det skulle kunna hända två gånger inte men tydligen så kunde d det!
Ett byte av hårddisk blir det alltså imorgon, så jävla tråkigt att behöva åka fram och tillbaka för såna sakers skull.

Vi har köpt en ny säng idag också!:-) Betalt och klart och kommer med hemkörning om drygt en vecka. Så jäkla skönt med en bredare säng. VI har en 120 säng hemma hos mig nu. Mysigt men ibland vill man faktiskt kunna breda ut sig lite mer! Så en 180 dubbelsäng fick det bli så nu slipper vi trängas!;-)
Tapeter till fondväggen i sovrummet lyckades jag välja tillslut också, efter mycket om och men. Herregud vilken djungel det där är. Finns ju så mycket snyggt, skulle behöva köpa mig ett slott så jag hade väggar till alla snygga tapeter som står på min önskelista.
Denna gång fick det dock bli en ganska så neutral grå tapet, ska ju på med texten sen och även klä om en sänggavel så kommer nog bli bra ändå!:-)

Nu mina vänner ska jag dricka upp mitt thé och kolla färdigt på "How I met your mother" innan jag kryper ner bredvidmin J som redan sussar gott. Ska man upp klockan fem för att åka och spela golf så måste man sova tidigt!;-)

Puss och Godnatt alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0