Vilket väder;-)

Men hörrni, det regnar!
Var ju inte igår direkt men jag vågar faktiskt erkänna att jag tycker dte är ganska så skönt. Obs, ganska!!!
Nån regndag behövs då och då, man blir ju zombi med gröthjärna annars om man inte gör annat än svettas i solen! Nu lever jag ju iofs med ständig gröthjärna men för er normala måste det vara skönt att rensa huvet med frisk, klar luft!;-)

Vette sjutton hur det blir med vår Grönantripp imorgon dock, ingen höjdre i det här vädret. Men som sagt så räcker det ju med en regndag så hålelr tummarna för att solen tittar fram imorgon igen!

Det tråkiga med det här vädret är att det finns miljoner grejer hemma som behövs fixas och donas med, tråkga sysslor som man lagt åt sidan när man njutit i solen och som man inte har nån anlednig till att skjuta upp längre när man ändå är inomhus.
Dammsugas ska det iallafall göras och sen finns det ett helt berg av tvätt att brottas med. Herregud ve med kläder vi har alltså, fattar inte när vi hinner med att använda allt? Tjoff så är tvättkorgen full, gång på gång!
På tal om kläder så ska jag faktiskt bege mig ner på stan en sväng och kolla in rean som jag hört ryktas om. Som ni vetå hittar jag ju sällan nåt men än har jag inte gett upp hoppet om att bli en rea-fyndare.
Idag är sista dagen gymet har öppet innan en månads semesterstängt, buhu buhu:-( Måste dit och köra ett pass känner jag, annars kommer det dåliga samvetet fram.


Ja, har ju lite att pyssla med så likabra att sätt fart med en gång.
Pust, solen kunde ju  ha fått vara framme idag också så man fick ta det lite lugnt idag me!;-)

Kommentarer
Postat av: Cian

tack för hälsning och ha en underbar sommar du med..



Ja visst sjutton är det lite skönt med regn..men nu kan det sluta :)

2009-07-03 @ 10:51:19
URL: http://sanctalucia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0