Hårborttagning...

...Alltså jag har inte levt under en sten, har vetet att såna här produkter finnsmen har däremot inte trott på att såna här hårbortttagningsprodukter funkar så har undvikit att prova helt enkelt. Ända tills nu och jag är glad för att jag bättre sentän aldrig provade på.
Helt underbar horbortttagningskräm från "veet". Funkar klockrent och huden blir len som silke.

Har du som jag inte vågat dig på att prova så gör det vettja! :-) Skitsmidigt, bara stryk på krämen på torrhud, v'nta ett par minuter och massera bort cremem med cirkelröreölser med den svamp som medföljer. Vips så har man silkeslen hud fri från oönskad hårväxt!

Veet Veet Hårborttagningskräm för duschen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0