Hallo!!!

Dagens arbete i trädgården har gått på halvfart, ja iallaall för mig. Lite sliten sen igår och dessutom så har pannknack från helvetet hälsat på mig hela jävla dagen.
Mycket har iallfall blivit gjort av min händige J, han kan han!

Har precis kommit hem så nu står en lååång härlig dusch på tur och sen lite mat i magen. Resten av kvällen kommer vi spendera degandes i soffan. Kommer inte göra ett skapandes dugg, bara slöööööa och det ska bli så jäkla skönt!:-)

Hörs kanske senare...

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: jama

Hej!



tack för fin kommentar hos mig. Sånt värmer skall du veta =) Kul oxå att höra att man har "läsare" som gillar det man skriver om (även om de inte gett sig tillkänna...hehe).



Ska läsa mer här sen. ska BARA lägga mina barn först..försöka. De har vänt på dygnet TOTALT. Är det sommar o semester så är det ;)



Kram

2009-07-20 @ 20:58:55
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0