Godkväll vänner!

Idag har vi jobbat hårt, kämpat på med både det ena o andra som hör husbygget till!
Grabbarna gjorde det sista på grunden och fortsatte sen med att riva det som var kvar av  gamla altanen. Nu är den puts väck och på måndag kan nygget av nytt och fräsch sätta igång. Finns lite kvar att göra imorgon också men sen får byggarbetarna ta över....

Själv har jag umgåtts med trimmern större delen av dagen(bränt mig som satan på ryggen, smart att gå mitt i solgasset heeeela dagen) har röjt för fulla muggar och tänker fortsätta imorgon. Även fast det för tillfället är tokrörigt på tomten, ser ut som värsta taikonlägret med jordhögar, diverse byggmaterial och en massa skräp(som förövrigt ska forslats iväg till tippen imorgon) så kan man ju försöka göra det bästa av situationen och iallfall röja bort allt skit som växer där det INTE borde.
Älskar att röja och hålla på så har inte legat på latsidan idag, är också så kul att dte öntligen händer grejer vid huset!!!

Nu ikväll fräschade jag och kärleken min till oss och gick ut och käkade mysmiddag på restaurang. God mat och gott att dricka och trevligt sällskap av varandra, välbehövlig tid tillsammans! Mycket som händer och sker runt omkring oss nu och tiden räcker inte riktigt till som den brukar vilket betyder att vi får ta dom alldeles för få stunderna som ges och riktigt njuta av varandra! <3

Nu njuter vi lördagskvöll i soffan med film och en varsin iskall Mariestad, så skönt och gott!

Hoppas ni har en mysig lördagskväll allihopa, puss och kram på er från entrött och sliten A!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja jag ska nog köpa den efter att jag läst boken. har tagit mig genom halva nu på några dagar, inte så lätt att hitta tid och läsa när man har 2 barn oxå=)



Hoppas du får en fin dag!

2009-07-19 @ 12:13:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0