La Ink

Slöar i soffan och kollar La Ink.
Jäklar va snygga tatueringar dom gör alltså!
 Är som vanligt flera av dom som ska tatueras som gör tatueringen  till minne av någon eller för att hedra en för dom speciell person. Blir så rörd när jag ser sånt där...
I dagens program tatuerar en ganska så ung kille in ett porträtt på underarmen av hans avlidne far som han  i hela sitt liv stått väldigt nära och fortfarande vill ha med sig. 
En annan tjej tatuerade in "Rosa Bandet" på skuldran till minne av sin far som dog i cancer och till sin mor som nu kämpar mot bröstcancer.
Tänk vilka fina hyllningar som man verkligen bär med sig och har nära, så genomtänkt och vackert!


Är själv jättesugen på att tatuera mig, har varit det i flera år men kan inte bestämma mig för vad jag vill ha och vart... Två ganska viktiga delar just när man ska tatuera sig;-)
Ska inte göra misstaget min älskling gjorde iaf. Han var skittaggad och redo att tatuera sig men hade inte bestämt sig för vad. Klev in hos tatuerarn och började bläddra bland de alla miljarder pärmar med motiv vilket slutade med beslutsångest och det  var bara att gå därifrån för att återkomma när han bestämt sig. Ja på den vägen är det...Detta var för övrigt många år sen;-)

Jag ser ofta snygga motiv och tatueringar på andra som jag fastnar för men sen blir jag osäker på om det verkligen kommer passa just mig. Är inte ett dugg rädd för att göra den, att det ska göra ont eller så utan mer för att jag ska ångra motivet.

Fortsätter söka vidare till den dagen jag hittar något som jag verkligen fastnar för och som jag vet att jag inte kommer ångra. Hoppas jag finner den snart för blir såååå sugen när jag ser programmet!:-)

Godnatt alla fina!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ingen fara gumman, jag fixar ett fint motiv ;) Johanna är ett väldigt fint namn att tatuera in...

2009-01-24 @ 12:46:58
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0