Lillprinessan...

Lillprinessan ringde mig faktiskt nu på morgonon och berättade att varit en tandfé i hennes rum under natten och lämnat en hel guldpeng i hennes vattenglas.Jag kunde riktigt se höra hennes lycka genom telefonen "Tandféen finns  på riktigt! :-)Men jag osäker på  Vem som lagt pengen i glaset för jag råkade somna.

Tindra hade även planer på att jag måste komma hem till henne så fort jag bara kan nästa gång när hon tappar nästa. Då gäller "Mission- Hålla-Tindravaken" 
så hon får se hur tandfée ser ut;-)Det kan vi väl göra snälla Alexandra. snäääääääääla! Såklart gör vi det din lila skrutta!


                                          

En sån här urmysiga Mirandra Nalle är som gjord för henne och i hemmet hennes finns som hos så många andra alldeles, alldeles får många av de alla gosedjuren. Nåja!

När TIndra föddes fick hon, liksom så mång andra ett fårskin. Detta supermysiga fårskinnet ville hon ha med sig överallt. Från början bara i bilen, i liggvagnen  och så klart i sina sängar. Ligga på skinnet och bli läst saga för var en favorit men sen kom den tiden när man inte alltid begövde ha med sig vagnen överallt, vilket betydde att Tindra börjat gå för det mesta och även då skulle fårskinnet med. Hon släpade, och släpade. och släpade tills hon fick nog. Hon ville ha med sig det men hon orkade inte bära och INGENANNAN fick heller inte bära!
Tindra har som tur blivit välsignad till att få tvåsuperhändiga föräldrar som fixar och donar för alla sina tre. Det var då saxen togs fram och det började klippas delar av fårskinnet!Inga stora bitar,lagombitar för Tindra att ha med sig överallt. Dom små skinnbitarna blev som tindras snuttefilt. Men det var för svårt att säga så vi alla kallde den "NONO".Nono har varit med överallt och inte släpps ur Tindras sikte ens en sekund! NU när hon är några år äldre och går på dagis tror jag inte NoNo följer henne lika mycket men hon har mer än gärna en gosig stickad varm tröja på sig och till vinterjackan fik om en jättejätte mjuk, mysig sjal. Så det där med att det ska vara mysigt och gosigt verkar sitta i! Nu har ni fått er en inblick i mitt Underverk till Gudbarn som jag är välsignad att vara Gudmor till! Det är en speciell känsla kan jag lova och jag Älskar henne som om hon vore min egen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0