Hemma igen...

En tuff eftermiddag  har det varit idag, mycket folk på kalaset vilket gör en ljudnivå utan dess like. Det tar på krafterna och eftersom jag varit igång sen tidig morgon är jag nu helt slut i kroppen. Huvudet värker och alla dom där tankarna snurrar igen... Varför? Att så lite kan göra så mycket i kroppen...

Annars var kalaset lycka och så många fina presenter överlämnades till min fina rara mamma! Supergod soppa hade hon lagat. Var bland annat köttfärs, röda linser och risoni i. Smarrigt som bara den så det kommer tillagas i vårt hem någon dag framöver. Hembakad marängtårta till efterätt som även skickades med hem till svärsonen J, tårtgalen som han är kom han hem en snabbis ifrån jobbet för en stund sen och smaskade i sig! <3

Min lilla kusin ,Nu när jag tänker efter är han inte så liten längre men kommer alltid vara i mina ögon, ja han går iallafall Estet programmet på gymnasiet och ett par gånger om året sätter dom upp musikaler. Det brukar vara riktigt bra och dom är faktiskt riktigt proffsiga. Tänk att vi har sådana unga talanger i vår lilla stad:-)
Ja iallafall så är det dags för uppträdande imorgon och tur som en tok lyckades han få tag på en biljett till sin gamla kusse i sista sekund så imorgon kväll ska jag alltså iväg på det!

Nu krypa ner i sängen och kolla en film men förhoppningsvis somnar jag till den...konstigt vore väl annars när man är så trött så ögonen blöder!

Sov gott alla fina, ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte prata mer om tårtor nu :(

2009-01-29 @ 18:04:29
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0