Tjolahopp...

Tjolahej!

Haft en halvseg dag på soffan fram till sent i eftermiddags, skönt! Sen iväg och handla och hem o laga mat, avokadosallad med räkor stog på menyn hos oss idag!
Har även bokat en klipptid till imorgon, halv tio...det är tidigt det;-) Men klart värt att gå upp för så jag slipper det här burret.
VI har förresten köpt Idolspelet idag , sånt där kareoke spel(vette f*n om jag stavade rätt nu, hjärnan la av en stund). Provade spelet en snabbis alldeles nyss men jag är fortfarande lite för feg för att sjunga ut inför älsklingen min.
Tondöv, Thats me!

Ska iväg en snabbis till en släkting med lite grejer nu och sen hem och bygga på mina naglar om jag orkar...

Hörs senare...
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: emelie

de är lugnt alex.. vi kan vara tokdöva ihop.. bjöd klassen på en riktigt fin show i lördags... trooo mig.. jag sjöng kasst!! haha...

2009-01-14 @ 20:18:31
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0