Satans tvättmaskin!

WTF???
Vaknade för en halvtimme sen utav att det var ett jäkla liv i huset! Väggen mellan sovrummet o badrummet skakade och det dunkade och slog, svårt att förklara men det va ett hemskt ljud.
Vi skyndade oss upp ur sängen, yrvakna och med andan i halsen möts vi av att tvättmaskinen som i vanliga fall står inbyggd i väggen i badrummet har hoppat ur och står  lutad mot toalettstolen.
Jag la i en maskin tvätt precis innan vi gick o la oss kring halv tre-tre vilket måste betyda att maskinen alltså har centrifugerat så jäkla hårt att den flyttat på sig!


Fy fan rent utsagt va rädd jag blev, vilket uppvaknande! Vilket ljud den förde...
Å nu då,är den paj nu lr? Lär ju sitta vakt imorgon när vi sätter igång den igen iaf!

ÅÅÅÅ, jag som hade somnat in så gott. Dröjer nog ett tag innan jag kan somna om nu, tur att man inte har nån brådska upp imorgon;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha det kan bli så om du packat den för tungt!

Kommer ihåg när vi var små och mamma tvättade mattor! då hoppade tvättmaskinen trots att tumlaren stod uppepå.

2009-01-25 @ 09:33:29
URL: http://frejzan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jennie; Hade bara lite handdukar i som jag brukar men kankse vart för tungt ändå! Tack för tipset o det där me torktumlaren lät ju inte så kul;-)

2009-01-25 @ 12:43:49
Postat av: emelie

svar på din kommentar på mig blogg; :) jepp.. de är nog dags att köpa nått nytt nu.. :P för om mindre än två veckor smäller de! hoppas allt är bra me dig annars vännen och att du haft en trevlig helg! pöss

2009-01-25 @ 15:25:07
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0