Morgonpigg! Eller inte...

Här på morgonkvisten sitter jag vaken i fåtöljen o dumglor på tvn, inge inressant på tv-tablån kan jag påstå! Sovit bra i nybäddade lakan tills jag vaknade av hemsk hjärtklappning, riktigt läskigt och omöjligt att somna om efter det. Är ju ganska van med att ha hjärtklappning större dlen av dygnet nuförtiden då det hör till mitt nuvarande tillsånd men aldrig förr har jag blivit väckt av det på det här viset...dags att boka läkartid kanske för så här ska det ju inte behöva vara! Usch o fy!

Jaha, surfa vidare lite och fortsätt glo på tvshop kanske...nån timme till så kan man väcka vovven för en promenix. Men än så länge är det för mörkt för en mörkrädd som mig;-)

Hoppas ni alla sover gott i era sängar!


Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Morgonkvisten?! Det är ju för fasiken natt fortfarande

2009-01-05 @ 21:40:15
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Johanna: Jo tack jag vet, ingen höjdare att sitta och dumglo så där dags kan jag lova!

2009-01-05 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0