Klumpeduns!

Ja jag måste väl erkänna att det är det jag är!
 Häromdagen när syster skulle hämta mig hemma hos J skulle jag gena genom skogen för att möta upp henne. Stövlar med klack på fötterna som vanlig och vad händer? Jo eftersom jag alltid ska göra allting så jäv-a fort, (ska ju helst va framme innan jag gått utanför dörren typ) så HALKAR jag,faller pladask ner på marken o ligger och åmar mig som en jag vet inte vad! Var ju rena rama isbanan under det lager snö som kommit under natten. Detta visste jag ju eftersom jag hade rastat vovven tidigare på morgonen men ändå är jag så dum så dum och sätter klackskor på fötterna. Jag tyckte sååå synd om mig själv när jag låg där i snön och försökte kravla mig upp. Min första tanke var ju såklart; Hoppas ingen såg mig! Men icke... En av grannarna såg mig och passade även  på att säga att det väl "är väldigt dumt att gå i såna där skor när det är isbana";-) Alltså är ryktena om J:s klumpiga flickvän redan spridda och jag kan inget annat än erkänna att jag är den klumpigaste människa som går i ett par skor! (Haha, fyndigt va:-))

Ja efer denna lilla vurpa har jag nu en fruktansvärd värk i svanken, tror svanskotan fick sig en rejäl smäll så lite synd är det faktiskt om mig. Ska jag klaga lite till så har jag även värk i vänster armbåge och underarm. Om nån tycker synd om mig och vill visa sitt medlidande så älskar jag Tulpaner, helst vita men alla färger funkar:-) hehe


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skickar tusentals vita cybertulpaner till dig och du jag om nån vet hur pinsamt det är att halka när folk ser det ;) och vet du vad??? jag har fortfarande ont i ena knät, vilken tröst va??? hihi love ya

2009-01-31 @ 11:00:23
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skickar tusentals vita "cybertulpaner" till dig, jag om nå´n vet hur pinsamt det är att ramla när andra ser det ;) lav ya puss

2009-02-01 @ 10:22:41
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaha nuuuu kom kommentaren jag skrev igår fram!!!

2009-02-01 @ 10:23:23
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0