Historien om Nenne!

Fick en kommentar med frågan om varför jag valt att döpa min Blogg till just NennesBlogg?
Svaret är enkelt, Från början när jag läste och kommenterade bloggar innan jag skaffat min egna Blogg så undertecknade jag alltid men "Nenne" så det föll sig naturligt att döpa även bloggen till det för att bli igenkänd från tidigare bland dom bloggisar man skaffat sig!
Nenne är från början vad jag kallades när jag var liten och vad jag senare även kom att kalla mig själv under min uppväxt!

Numera undertecknar jag mina kommentarer med Alexandra vilket ju är jag men min Blogg är och förblir Nennesblogg:-)

Hoppas nu du fick svar på din fråga... :-)

Puss Alexandra "Nenne"

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Ha ha själv kallade jag mig för Nanna :) ett tecken kanske

2009-01-14 @ 16:21:15
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0