Hej på er...

Här hemma har huset förvandlats till sjukstuga.
Både jag och Jocke är påhälsade av feber och hosta från hel***e. Öronen värker och det är svårt att svälja. 
Jag har knappt  nån röst vilket ju säkerligen är skönt för min älskling;-) men mindre roligt för mig. Telefonen ringer men är bara att låta den ringa, vem vill prata med en kraxande kråka liksom!

Alltså blir här inte mycket gjort förutom en hel del tv-och film titande varvat med en tupplur på soffan under duntäcket. Alvedonen sköljs ner med en massa vatten vilket tyvärr är det enda som går att svälja för tillfället:-(

Med det önskar jag er en Godkväll och att ni får hålla er borta från allt vad baciller heter!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Stackare...köp de nya tabletterna mot halsont som de gör reklam för på tv, kommer inte ihåg vad de heter, nå´t på z tror jag, de ska vara jättebra

2009-01-20 @ 20:02:29
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0