Hallojsan!

Godeftermiddag gott folk! Eller nästan godkväll kan man väl säga...

Precis kommit in efter en riktigt lång och skön powerwalk med hunden som sällskap. Musik på hög volym i öronen och sen bara gå i rask tempo, det är skönt det! Man rensar tankarna och blir som en ny människa med frisk luft i lungorna, lovely!
Nu måste jag hoppa in i duschen och fräscha till mig innan jag blir hämtad C. Både Jocke och hennes man är iväg och jobbar idag så vi tänkte umgås över en bit mat och trevligt tjejsnack. Dom stackarna har fått vattenläcka i deras hus och imorrn är det dags för byggarbetarna att våldsgästa tidigt på morgonen så har även erbjudit mig att hjälpa till att packa ner grejer som måste röjas undan tills dess. 
Trevligt med sällskap ikväll då det blir långtråkigt att va ensam en hel dag...har dock fått en held el gjort härhemma så det känns skönt!Älsklingen min skulle även ta en sväng förbi Örebrotravbana ikväll så hoppas på att han har plånboken full av miljoner när han kommer hem ikväll! Håller tummarna för det!:-)

Trevlig kväll alla fina!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad snällt av dig o hjälp adin kompis! Jobbigt med vattenläcka... huuu...



KRAM

2009-01-08 @ 17:19:48
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

That what friends are for! Lr hur!:-)

2009-01-08 @ 17:32:21
Postat av: Alexandra

That what friend are for! Lr hur!:-)

2009-01-08 @ 17:38:21
Postat av: Johanna Viksell

Fy fasiken va tråkigt med vattenläcka, hoppas att vi slipper det. Puss

2009-01-08 @ 18:16:16
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Haha.. kom precis o tänka på en sak! Med tanke på hur du grejar o donar, lagar mat, hjälper andra o är huslig... Kommer du ihåg den mindre ätliga wooken (okej, den gick att äta men den smakade inge vidare alls) som gjordes hos dig förut? Tror det var du, jag o Lina.. Tror också att det var sista gången jag åt hos dig, iaf senaste ;) Bara en tanke som kom upp, en lite rolig tanke..

2009-01-08 @ 20:42:14
URL: http://ulricas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Johanna: Ja det är ingenting man önskar direkt! Usch o fy!



Ullis: Nej men fy den hade jag förträngt, smakade ju skit rentutsagt. Verkligen ett hopkok av det som fanns hemma...Haha! Gjorde wok häromdagen o den smakade gott, kanske man har lärt sig nåt med åren;-)

2009-01-09 @ 02:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0